20 травня відбулося секційне засідання кафедри методології та методики навчання фізико-математичних дисциплін вищої школи в рамках щорічної звітно-наукової конференції викладачів, аспірантів та докторантів НПУ імені М.П. Драгоманова "Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету". На засіданні викладачі представили результати наукових досліджень, що проводились у 2021 році. В доповідях та обговореннях піднімались гостро актуальні проблеми сучасної освіти і науки в Україні.

У четвер, 19 травня 2022 р., відбулось Пленарне факультетське засідання щорічної Звітної наукової конференції викладачів «Єдність навчання та наукових досліджень: головний принцип університету» за результатами наукової роботи викладачів факультету у 2021 році.

До Вашої уваги пропонуємо фотозвіт заходу.

☀️ На факультеті тривають заходи в рамках Звітно-наукової конференції викладачів, аспірантів і докторантів «Єдність навчання і наукових досліджень: головний принцип університету»

Сьогодні запрошуємо взяти участь у пленарному засіданні факультету математики, інформатики та фізики , яке відбудеться сьогодні 19 травня 2022 р., початок о 14:00.

📣 До уваги здобувачів освіти! В нашому Університеті проходить ІX щорічний конкурс «Кращий студент-науковець» серед студентів НПУ імені М.П. Драгоманова.

Для участі у Конкурсі необхідно 🕰 до 5 червня 2022 р.:
- заповнити анкету учасника (https://cutt.ly/DHHsp8T). До анкети додати ксерокопії статей, дипломів, грамот, патентів.... Для підтвердження доповідей: на засіданні наукового гуртка чи проблемної групи - довідки за підписом керівника, участь в конференції - ксерокопії тез доповідей, або, в разі відсутності тез, програмами відповідних конференції;

В нашому Університеті завжди високо цінувались наукові результати, студенти факультету традиційно долучались до студентської наукової роботи.

Цьогорічна Звітно-наукова конференції студентів та аспірантів вкотре підтвердила високий рівень фахової підготовки здобувачів освіти на факультеті, готовність і здатність до проведення досліджень в галузі математики, фізики, комп’ютерних наук, методики їх навчання.